2013年10月2日 星期三

中醫覆診@10/2

2013年10月2日,第7次睇何醫師喇,仲有兩日就足足飲左兩個月嘅中藥!每次見佢,佢都會問我訓成點呀?個人攰唔攰呀?仲有咩其他特別嘢呀?今次我就同佢講左我第一日行經時肚子中間小腹位置有啲yuen,但以前多數系左邊yuen痛!跟住我就問醫師跑步呢類運動適唔適合我,佢好快就話適合,仲話做到出汗就得。醫師話最好12點前訓覺,朝早8點左右起身做運動。以前排卵後我都唔系好敢跑,驚影響個胚胎,但醫師話唔緊要,仲話邊有咁化學吖。所以都系要的起個心做運動喇。我有同醫師講原本今朝打算早啲起身跑步,但因為懶同攰,所以冇跑到。我話聽日呢一定會乖架喇,醫師即刻笑笑口咁話:「我知,明日復明日,明日何其多!」我:「聽日真系跑架。」醫師即刻祝福我可以好快達成心願!哈,我當然即刻同醫師講「承您貴言」啦!

沒有留言:

張貼留言