2013年10月9日 星期三

中醫覆診@10/9


今日第一次早上去睇醫師,以前通常都系㨂下午去睇佢。可能因為太晏,攪到每次返到屋企都要拿拿臨煲藥,有時飲完成碗藥後,攪到飽得滯冇乜胃口食晚飯,所以唸唸吓都系試吓改朝早去睇佢啦。。。

今日醫師問我點樣呀?我話ok呀,今日day12,宜家等緊排卵。佢就問我啱啱呢次黎m嘅時候痛唔痛呀?我話以前多數系左邊yuen痛,但今次系中間喔(其實上次佢問我嘅時候,我講過一次喇)跟住我即刻同佢講我跑左5日步呀。佢就笑笑口話好吖。跟住就問我夜晚訓得好嗎?我就話可能日頭跑完步,所以夜晚都幾好訓。接住醫師就話仲有啲咩呀?我話系甘多喇。。。點知醫師即系話仲要努力先得架?!跟住就話開啲加強有b嘅藥比我。。。唔知系咪即系要我地比心機做功課呢XD。

P.S.今朝睇中醫時再次見到我第一次到嘉寧睇症時嘅大肚女仔,個肚睇落應該都有7、8個月,個女仔似系一直都有keep住睇何醫師。唔知佢之前系咪同我地好多人一樣都系經歷過辛路歷程先成功有b呢?如果可以分享吓咁就好喇。

沒有留言:

張貼留言