2013年11月1日 星期五

荃灣龍母廟


11月1日今早見完Dr So後,我就自己一個出發前往龍母廟,系荃灣街市買左花、生果、香同打火機後,就系千色店後面搭81小巴(好似$4.5),系上角山路路口落車後沿路直上,行5分鐘後見到有個龍母廟指示牌,沿右斜坡上多5分鐘就見到龍母廟喇。
沿途將帶去嘅香上比諸位菩薩,上到去後就同右面殿內的蘭姑買份衣紙($22)跟住將所有香點着,中間香爐上5枝,其餘香爐全部3枝。之後點着一對蠟燭,跟住就「褶」衣紙,再將成份衣紙攞去龍母娘娘同觀音娘娘,金花娘娘面前跪拜。講自己姓乜,名乜,幾歲(今日唔記得講T.T)住邊同心願。然後化左去(我見到BK講嘅蘇伯,系佢話比我知要去邊度化左佢,thx~)。
原本唸住同蘭姑講想摸龍床,但揾唔到佢,於是我就自己上樓上,嗰度有位叫根嫂的姨姨就開門比我入去摸龍床。入房後首先同龍母娘娘許願,然後扣三個響硬,就伸手抽摸龍床裏面的利是(根嫂話抽之前要「洗」一「洗」先)我抽到「得心應手」,根嫂就問我求咩?(眼淚就失控同佢講求生b)系咪抽到自己想要嘅嘢?(系呀),然後叫我代老公跪拜多次龍母娘娘(要講先生個名同心願),再幫老公抽一個,就抽到「有求必應」,根嫂再問系咪自己想要嘅嘢(系呀),點知根嫂叫我將自己抽到嘅「得心應手」放返入去,然後再抽多一次,今次抽到添丁發財(仲開心呀,希望可以成真啦)。最後根嫂叫我添十蚊香油,我就比左廿蚊,我問根嫂洗唔洗幫老公添埋一份(佢話你地兩個一家人,一份就夠),之後根嫂話啲善信通常都系過年嘅時候黎參拜,仲話若果今次成功就3個月後黎揾珍姑作六甲福;唔得就要明年年初一過後一個月內再去參拜多一次。臨走前根嫂仲帶我去太歲殿點香。
仲有呀,根嫂話五月初八系龍母娘娘生日,到時會好熱鬧好多人去參拜架!

1 則留言:

  1. 我是台灣人,上星期六才去荃灣龍母廟拜拜...可是還是有點搞不清楚參拜的順序流程
    是否有時間能替我講解一下?是先點蠟燭?還是先點香?從哪一座神先拜啊?
    是拿香一座座神明拜完,香再一次插?還是拜完一座神去插香,然後再拜下一座神明去插香(以此類推)?
    而且我上星期六去,婆婆說不能摸床要改天..

    回覆刪除