2013年11月18日 星期一

飯桶

唔經唔覺,飲左中藥超過三個月了〜仲記得第一日睇完何醫師嘅時候,嗰度有位副醫師同我講,若果想將來大住個肚都可以健步如飛,咁就最好一日三餐都系食飯。原因系我啲氣唔夠,而且個人成日都好容易覺得攰。。。
副醫師仲話要做到三餐都系飯,唔容易架(真系好難><),所以最好嘗試由中午同夜晚嗰兩餐着手開始。不過有陣時一大班人一齊食飯真系就唔到咁多,少食一餐半餐,我唸影響唔系咁大,不過當然希望自己可以全力以赴啦XP

最近終於加入第三餐喇〜早餐食飯,咁大個女真系第一次囉,頭兩日都覺得有啲新鮮感,點知過多兩日就有啲難受,直頭見到都唔想食添。不過好彩,問左醫師可以食泡飯,多一個選擇又真系唔錯,起碼唔使乾咽!唔講唔知,原來醫師食左四十幾年飯喇(當然系指三餐都系啦)真系可以用一個字形容:勁!!!聽完之後,我突然覺得好似我呢啲選擇性困難嘅人黎講,反而系件好事,起碼入到茶餐廳,唔使scan哂成張餐單,浄系睇飯類或時日午/晚餐。。。簡直系快、靚、正XD。以後就唔使再比老公話佢叫啲嘢黎左,而我仲未決定到。。。不過,要出街食有飯嘅早餐就真系難左啲。唔系餐蛋公仔面,就系奶油多或三文治,所以呢餐盡量都會留系屋企食。宜家都系專心調理好身體先。

沒有留言:

張貼留言